Höst

Det är verkligen höst nu, det har regnat hela helgen och är ruggigt och otäckt. Jag älskar hösten när man kan ligga inne tända ljus kolla på en bra film och kunna kura ner sig. Men nu när jag har praktik och börja kvart i sju på morgonen är hösten inte lika mysig. det är mörkt när man vaknar och kallt vilket inte gör att man vill stiga upp när klockan ringer och så ligger man där under täcket kolla en sista gång på klockan ich inser och jag inte slänger på mig kläder nu och springer iväg kommer jag aldrig att komma i tid....
Det här vädret är helt okej! men bilden är tagen 8 på morgonen och gissa om det började regna efter det?
och fick ta denna bild så tidigt på min lediga dag för att jag skulle till tandläkaren :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0