bästa ursäkterna

Aftonbaldet som ni kanske alla ha sett tagit fram en lista på trafikantes bästa ursäkter 2011. och jag hittade direkt några favvoriter som får mig skratta högt.
1. "Jag borde slippa, jag har ju miljöcykel" (Cyklat mot rött).
jaa.. då ska jag köpa miljö bil, få jag köra mot rött då? :)
2. "Ni är fan värre än irakiska säkerhetspolisen var. Jag tar första bästa flyg tillbaka när det blir fred där alltså"

(Taxichaufför, ej släppt förbi gående på övergångsställe)

HAHAHA?!

3. "Det är första gången på 20 år en kvinna ber om mitt telefonnummer"

(Man som gjort förbjuden vänstersväng).

Förlåt men va hade det med saken och göra?

4."Jag äter i och för sig mycket praliner… se, jag är helt uppsvälld på magen"

(Rattfyllerist som inte druckit något, trots 0,34 i evidenzern).

Ja, det verka säkert som en jättebra ursäkt när man är påverkad!

5."Hur mycket..? Va fan, tusen spänn… du kan skriva två tusen direkt, jag tänker köra här i morgon också"

(Taxi i bussfil).

HAHAHAH.. asso (x

6. "Jag har bråkat med pojkvännen! Han ska få betala." (Arg kvinna som kört över spärrlinje på Liljeholmsbron)

Stackars pojkvän.. fast HAHAH

 

Ganska roliga ursäkter ändå, finns ännu fler på aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej! Jag har precis lagt ut en egenskriven novell och det skulle betyda jätte mycket om du skulle vilja läsa och kommentera sedan vad du tyckte om den!

kram, Amanda!

2012-01-11 @ 19:55:17
URL: http://maaanda.blogg.se/
Postat av: Sannie

Vinna ett porträtt som jag ritar av till vinnaren? :)

http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



DELTAG! Trolol <3

2012-01-12 @ 19:19:12
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0