The best of us can find happiness in misery

Det är inte alltid lätt. Den senaste månaden har varit helt otroligt känsloladdad. Hela november har varit kaos. Ledsen, ensam, lättad, lycklig, mindre ensam, besvikelse. Är bara några av sakerna. Känner mig sviken av nästan alla. Tror helt ärligt att bara finns en person som jag kunnat prata med och därför har jag inte heller känt för att blogga. Igår blev jag fan sjukt besviken på en vän, vi hade bestämt att vi skulle träffas jag hade sagt att jag kände mig ensam och ledsen vi bestämde att vi skulle ses lägger på fem minuter senare ringer hon igen och säger att hon inte kan för hon ska basta med några kompisar? Bjuder inte med mig och bara skiter helt fullständigt i mig. Känns väldigt fjortis att skriva detta på internet men det är  skönt att skriva av sig. Även om jag blottar hela mitt liv och vem jag är.. Men trots all skit och svek kom jag på mig själv att idag den 1 december vara lycklig, Julkalenden har börjat, det är vinter på riktigt, det snöar ute och jag har hittat vilka mina riktiga vänner är. Jag är redo för vad livet har att erbjuda!
I'll do what I want 'cause this is my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0