You won't find no lady. Who does it like i does it.

Nu har jag vatt o fikat med Jonatan, en gammal kompis och jag behövde snacka av mig lite o så. Men iaf! Ikväll ska jag kolla på Idol det är i Göteborg idag ju! Haha måste erkänna att jag älskade han ryssen som skulle på skansen och sen hamnade på Idol istället.
Hade önskat jag visste hur man lägger in videos på bloggen, någon som kan hjälpa mig kanske?
Men iaf så imorgon ska jag träffa mitt ex, (ja han jag skrivit om i tidigare inlägg) för han vill snacka och han vill att vi ska bli vänner? vet inte riktigt med det.. men iaf så ska vi snacak om allt iaf. Hoppas det löser sig orka fan inte bråka mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0