tjej träff

Ska ha tjej träff imon , ni vet äta mat snacka skit! Men typ ingen kan? Dålig stil o säga det nu.. kvällen innan?
Aja vi blir tre stycken iaf.. Och vi ska äta Mangokyckling och pannacotta till efterrätt. Super gott!
Sen ska vi kolla på Idol klockan 8. Glöm inte rösta på min klasskompis DENISE!
Så just nu skriver jag handlingslista! :)
Jag är ju så tråkig så har inga bilder alls.. som ni inte redan sett då. Men lovar att ta massor av bilder imon!
Ha en super kväll och jag ska forsätta plugga nu...
Förresten filmen Remember me var ju jättesorglig? Satt o grät hela slutet! Jag rekomendera den faktiskt den va bra, förvånade, man förstod va den handlade om och det va långt ifrån förutsägbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0