söndag kväll

Idag har jag suttit och pluggat nästan hela dagen fattar inte hur jag ska hinna, men så blir det när man skjutter upp allting hela tiden, har ett arbete som ligger efter mig också så ska vara inne på tisdag! Samma dag som jag har ett matteprov som jag inte förstår någonting av. FUCK! och sedan på fredag ska ett litet projekt arbete vara inne. alltså helvete, jag orka inte mer haha såm ycket, och det har precis vatt lov? Haha..
Men när jag blev trött på att plugga körde mamma och jag iväg och övningskörde lite, det gick super bra, det var länge sen nu! Måste blir bättring på det.
Ikväll ska jag titta på nya beck och mysa med min familj.
Ha en super kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0