det visste ni inte om mig?

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: turkost
färg 2: mintgrönt
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, eller om mitt ex räknas som är ett stort as?
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Förra? Firade jag med min familj o min då varande pojkvän
Vilken tid vaknade du idag: först 6:30 när fredrik skulle iväg sen typ 10.30?(:
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov..
Någonting som du längtar till: Väldigt mycket, men kanske när vi ska till Göteborg :)
Senaste gången du träffade din pappa: ehm igår kväll
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting förutom att jag vill plugga klart och flytta hemifrån och resa runt i världen!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja,
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är sjuk!
Långt eller kort: beror ju helt på vad? men lite därimellan

Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon? :)

DIN FÖRSTA:
Operation: För 2 år sen? 2009 tror jag, halsbandlarna blockades bort
Piercing: Öronen, annars navlen
Tatuering: Ingen, men skulle vilja ha
Bästa vän: Ida, kännt varandra sen vi föddes annars min granne Matilda när vi va små, men Ida o jag är still friends
Sport: Dans
Husdjur: Marsvin
Vaccination du minns: Den man tog i fyran? Minns den jätte bra
Förälskelse: Få väll vara Christoffer som jag hade i 7an

Alkohol du drack: Öl tror jag

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar.
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Båda är ju helt klart bäst!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

bild från första kvarsittningen i 7an, ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0