men det är ju bra...

Ja vart ska jag börja gårdagen va väl både bra o dålig jag och Fredrik skulle ju fira ett år tillsammans men att gå ut o äta och lite så, men jag har tydligen fått någon bakterie i magen? Så det blev inget med det istället fick vi va hemma och han fick trösta mig för att jag var jätteledsen för att det inte blev som vi tänkt oss (typiskt mig). Men på morgonen mådde jag bra (: och då åt vi en brak frukost efter som jag inte kunnit äta något dagen innan (pågrund av samma sak )
och sen på kvällen då när jag började må dåligt gav mamma mig något te hon gjort själv med några blad av mynta och chokladmints blad? och hunung o varmt vatten! riktigt gott faktiskt men det hjälpte inte ett skit!
ja just det höll på o glömma och visa er vad jag fick av mina fina och helt underbara kille igår!
hihi så söt min pojk är! :)
och jag köpte till honom den nyaste Armani parfyrmen Sport, luktar super frächt!
Jag och min pojkvän gav igår slutsattsen att det finns snyggare billigare grejer till tjejer än va det finns snygga grejer till killar, ALLT till killar är typ 20 gånger dyrare? varför? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0