McDonalds

Idag har jag ju åkt Inlinse för första gången på 200 år ? haha! Men blev bara i sex minuter typ? va liv rädd trodde jag skulle typ stå på huvudet. Så det prokektet få dra igång någon annan dag.
Jag o Fredrik drog iaf till Mcdonalds idag, och tjockade oss, en Glass, en Paj, en Cheesburgare, en McChiken och en Milkshake med choklad smak.
Haha och när vi sitter där så kommer det fram en gubbe till dom i kassan och fråga om dom inte ha några riktiga TOALETTER?! vaddå riktiga toaletter tänkte vi det finns både toalett o pissoar? haha.. Sen kom han fram igen och frågade vart WiFi tillgången var som bäst.. HAHA Han fick helt klart min respekt! cool snubbe alltså (:
Nu spelar vi Sims 3, tycker helt klart det är roligast och bygga hus o skapa familjer spela sen är mindre kul ^^
Men vi ska nog sova snart.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0