when nothing goes right .... go left

Nu har min älskling åkt till Skottland han sitter på planet nu. Så nu få jag vara helt lonely.
Och kanske därför jag inte bloggat för jag ha ägnat all min tid med honom? Men nu är han ju iväg 10 dagar så då kommer jag ha jättetråkigt om jag inte kommer på något och göra!
Amerikansk glass! Det va nog det godaste jag någonsin ätit! MUMS! Syndd att det va en festival vagn och att dom inte stannade här bara :(
vi va på liseberg med i spegelhuset och det va inte det lättaste att ta bra bilder i dom konstiga speglarna eftersom det va knökat...
kolla vilken söt choklad. liksom F<3R
Fredrik <3 Rebecka. haha
Hittade den i en seven- eleven butik påväg hem från göteborg.
vi planterade också om mina kaktusar från Gran Canaria :)
vi körde runt i havet med en flotte också som några kompisar ha byggt. Riktigt roligt! haha
Ja det är väl vad jag ungefär har gjort denna veckan och myst massa med älsklingen längtar tills han kommer hem! Redan?
Men tycker också det är skönt och slippa honom! vi ha ju träffats varje dag hela sommaren? Inte alls van vid det! Men mysigt ha det vatt. Och när han kommer hem kanske vi ska tälta? :) ja vi få se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0