vattenskidor?

Dålig uppdatering pågrund av jobb och för att det första jag gör när jag kommer hem på eftermiddagen är att sova!
Men i helgen så vart jag med min älskling!
Han kom till mig på Lördagen och då packade vi ihop en picknick korg och´cyklade till Längasjön. Det äär för långt! haha. På kvällen hade vi tänkt att vi skulle dra till Ronneby Tosiabonnar-dan. Men det blev för sent så det blev en hemma kväll istället.
Söndagen däremot skulle han tävla på morgonen först, fattade inte hur det gick för honom men han var inte nöjd i allafall. Efter det drog vi till glassbåten. Smarrigt.
När klockan var halv 4 tänkte vi ta tåget till Ronneby för att gå på marknaden. Men det hade blekingetrafiken inte tänkt att vi skulle för när vi kom ner till tågstationen hade dom ställt in det tåget och nästa gick om en timme. Så vi satte oss i skuggan för att det va så otroligt varmt! och väntade på att nästa tåg skulle komma. Väl i Ronneby så gick vi runt lite fans ju inget o kolla på ? Så vi köpte oss en varsin Munk och gick och satte oss. Sen gick vi runt en stund till och stannade sen för att äta Langos. va sjukt gott men så mättande? Proppmätta gick vi och la oss i gräset och väntade på att åka hem!
Nu är vi då hemma hos honom och ska äta mat. Hans mamma har gjort flädderblommssaft och hällt upp i 3 glas. Ett till mig, ett till fredrik och ett till hans lillebror. Eftersom Fredrik är en aning klumpig fick jag två av glasen i mitt knä. Suck.. Hämden är ljuv?
Efter denna insident gick vi ner till båten för att åka vattenskidor! Älskling är jätteduktig! Och jag kommer knappt upp!
Men lite resultat gav det, träningsvärk i ben och armar. Hehe.
På vattenskidorna kom jag bara upp sen ramlade jag, men bättre än förra sommaren då jag inte kom upp alls, jag hade Te- Party med fiskarna förstår ni, MYCKET trevligt! :)
webcam bild på mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0