Ullared

Kom hem från ullared igår med ju!
Köpte sjukt mycket grejer orka inte fota allt men köpte en ny MP3 en sån liten som en ipod shuffle ungefär :) Sen smink och lite kläderm det blev mycket pengar i kassan sen, förstår inte det?
TIPS. åk inte till ullared med lite pengar tro mig du kommer att handla för MINST 1000kr utan att du tänker på det :o
Vi åkte upp på onsdagen efter jag jobbat. Vi va framme vid halv 8 på kvällen ungefär.
och så skulle vi bo med mammas bästa kompis o min barndomsvän ida och hennes små syskon. Så det blev mycket lek. Somnade som en stock sen!
Sen åkte vi hem 5 på eftermiddagen ungefär o idag har jag jobbat. Händelserik dag på jobbet kan jag säga!
Imon blir det jobb med sen Ledig söndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0