regn + vit tröja?

Igår var jag hemma hela dagen förutom att jag och Fredrik valde att gå ut en runda halv 11?
Ja vi gick lite sagta ner mot karusellerna som ligger längst nere i hamnen och när vi kom ner där började det ös regna verkligen forsa ner vatten! så vi sprang under ett tak o kom på att här kan vi ju inte stå hela kvällen/natten?
så vi gick ut i regnet, och inte förens alla lite smått fulla killar börja skrika woohooo!! och busvisla kom jag på att mitt linne va vitt.. Great?
men aja väl hemma va vi dy blöta plus att vi hade hoppat i massa vattenpölar för att vi redan va dygnsura så vi tänkte varför inte göra det, lite roligt med?
HAHA
Ikväll ser det ut att bli fint så då ska vi ut med lite kompisar,
mycket mer festival pepp nu(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0