när det inte blev som det skulle

Har jobbat hela veckan därför dålig uppdatering o patienter som avlidit o så med, har varit lite jobbigt men life goes on!
Igår var älskling hos mig och vi lagade kalops och bakade kladdkaka till efterrätt ocg massa frukt till kladdkakan. Så himla gott, glömde dock fota:( FÖRLÅT!
Men det vart jättemysigt, och jag älskar verkligen min pojk!
Idag jobbade jag igen sen slutade vid fyra och sen smsade min fd. bästa vän om vi skulle ses o gå en runda, jättekul o träffa henne igen! Var ett år sen senast typ? Tycker det är synd att vi tapppade kontakten men iaf roligt o ses igen!
Gammalbild på henne o mig:
Hanna till vänster o jag till Höger

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi :D <3

2011-07-09 @ 23:20:10
URL: http://fattigamiljonarer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0