midsommar

Min midsommar måste jag ju berätta om!
Den firades i väbynäs med älskling och alla sjukt många andra!
Jag hade först ont i magen på morgonen men det gick över, fy va glad jag blev då. Trodde först jag skulle få ligga hemma igen!
Sen vid 12 ungefär skulle vi bort till Nellie o hennes familj, för att äta lunch så satt vi o åt till typ 3?:o
Sen skulle vi ner till stranden och dansa runt midsommarstången och lekar lekar, sjukt roligt iaf!
JUST DET! måste berätta om gräddbulle katapulten! den funkar så att man har en grädd bulle på en sida sen kastar man en boll på en lucka träffa man luckan åker den ner och katapullten skjuter iväg en gräddbulle, haha sååå rolig!
har tyvär ingen bild på det, fy på mig!
efter firandet på stranden gick vi hem till Nellie igen och åt tårta. Men inte jag eftersom det va jordgubbar på så jag vet inte om jag vågar det..
Sen va det iaf lite paus så jag och älsklingen gick hem och dog på soffan men efter en 45 minuter kanske skulle vi iväg igen och äta middag nu är klockan kanske 7?
Det blev grillspett med potatis sallad, mycket smarrigt. Efter maten skulle vi spela något liknande av 'så ska det låta' mitt lag kom två av tre lag. Inte sist iaf och det va min förtjänst att vi vann för det stod mellan oss o dom som kom sist!
Lunchen
'
Lekarna
fin utsikt från deras hus, mhhh havet (L)
deras fina uteplats med, eller ja.. LITE av den :)
Hoppas er Midsommar va lika bra som min! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0