Godmorgon!

GodmorgonGodmorgon!
Nu drar jag till jobbet och slutar vid halv fyra och då ska jag hem och fixa lite saker och äta. Sen ska jag på de tré muskutörerna(?) En teater som går ute på kastellet, (en ö lite utanför karlshamn) som teatersmedjan håller i. Alltså teatergruppen här i Karlshamn. Jag ska dit med min pojkvän och hans familj, en familj från asarum. Sen en familj som ute i Väbynäs på sommaren också.
Hihi. Ska bli roligt sen tror jag att vi skulle äta på First Hotell.
Sen sover älskling här!
Bilder från teatern kommer att komma upp!
Vet dock inte om jag orka lägga upp dom imon, men annars kommer dom upp på Fredag.
På fredag är föresten min sista arbetsdag! SKÖNT! Är så sjukt trött nu, helt utmattad. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0