101215

Värsta dagen i mitt liv.
Har aldrig mått så dåligt, och det har satt sina spår..
.
.
.
Cant handle the pain
this life is so hollow
And I cant make the rain
to drown my own sorrow
.
.
.
Jag vet inte hur man glömmer, eller hur man går vidare efter någotsånt, och glömmer det gammla och bara kolla framåt.
Det går inte! Allt jag säger till dig nu försöker jag tänka igenom extra noga vilket gör att det är vissa saker
jag inte säger till dig för att jag är rädd att vi ska få det som innan om jag säger det och när jag håller det
inom mig mår jag dåligt pågrund av det. Jag antar att det försvinner med tiden,
annars kan det bli jävligt mycket jobbigare.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0