‎"lackade ur blev helt sne käkade lutfisk"

Nu har jag jullov!!
eler haft det sen kvart i ett men ha inte orkat uppdatera och knappt startat datorn..
föresten vår samhälles lärare är grym! haha vi ska till sthlm, vi är lediga på kvällarna, och! vecka 15 fyller jag 18, så frågade om han kunde fixa så vi åker vecka 16, om vi inte ha lov då, för då blir jag ARG! och att han skulle se vad han kunde göra.. :D haha...
förresten så sa min kompi att jag var röd i ögonen innan så va tvungen och kolla om on hade rätt.. men jag ser inget gör ni?
sen behöver ni ju inte kolla om jag har massa snor i näsan...
så amanda den bild är till dig! blä!
(ja samma sak gäller på denna som förra..)
.
.
Man bara måste älska ÖoB reklamerna, så himla kul! skratta lika mycket varje gång han lilla killen kommer fram och dra skämt.. haha så kul..
.
Nu ska jag äta pizza för att fira mitt jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0