Sandviken + Ny kamera

Idag har jag först när mamma väckte mig va hur trött som helst somnade liksom 1 igår kunde verkligen inte sova vände o vred som satan -.- Vi skulle till banken för att fixa lite äreneden. Hihi
Sen åkte vi till Sandviken för att jag knappt vatt ute någonting denna sommaren? Jag har jobbat en månad sen vatt sjuk hur länge som helst! Men nu börja jag bli bättre, så vi drog och badade. Och gissa om jag brände mig eller? hela bröstet + mina knän det svider :(
Just det! Jag hade blåst upp en sån badmadrass med för att kunna ligga ute och flyta på havet o sola, men vet ni vad mamma gjorde precis när jag blåst upp den och skulle använda den? JO HON GÖR ETT STORT FET HÅL I DEN! -.-'
Så när vi körde hem körde vi inom Sölvesborg (tror jag?) och köpte en ny! Få se till att använda den nu i sommar! :)
Jag har också köpt en kamera idag! Det blev en Canon EOS 500D :D Den kommer till mig inom 2-5 dagar. Jag är GLAD :D
Men nu ska jag kolla på Greys Anatomy ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0