Öland

Har delvis vatt på Öland några dagar sen har jag bara suttit hemma helt förstelnad till Greys Anatomy haha..
Mamma och hennes familj va på Öland och jag har suttit hemma och väntat på att Fredrik ska komma hem :D för att vi sedan ska åka ner till öland för att hälsa på mamma. Vi tog direktbussen som går från Malmö upp till uppsala. Men vi hoppade av i Kalmar ;)
Det va inget badväder alls :( jag som hade hoppats på att få sola och bada, men det blåste skjukt mycket och va typ 19 grader i havet? fy! Jag badade iaf en gång.
spela kort (=
någon borg på Öland kommer inte ihåg va den heter men den är känd ;)
kolla korna bara gick fritt i en omhängnad runt kunde stå på vägen och allt. haha lite läskigt denna kunde man sträcka ut handen och bara klappa!
mini golf i pyjamas.
vi sov i ett tält i förtältet som ni ser är tältet lite för litet.. haha..
Men jag frös inte en enda natt :D det är bra :)
men nu ska jag göra mig i ordning för att i eftermiddag ska jag hälsa på en bebis! :) Sen ikväll kommer nog älskling hit och sover få se vad vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0