Ny kamera

Hej idag har jag fått min nya kamera! :D gilla gilla!
det är en Canon EOS 500D. den tar super bra bilder och filmaar i HD format!
Anna kom hit lite senare så lagade vi tacos och sen drog vi till glassbåten.
bilden är liksom så att man blir sugen på glass en gång till fast jag redan ätit en!
förresten ni vet det kexet som man fåeller ja våfflan. Den sprack! fick hela glassen i knät nästan, hann precis fånga den?! helt cp..
Förresten så ÄLSKAR jag min nya kamera!!
Nu ska jag dricka Loka och äta 70% choklad med hallon smak, eller kanske den med citron smak.. få se! och så kollar jag några avsnit av greys anatomy.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Systemkameror är verkligen skitbra, sen när man lärt sig hur allt fungerar kan man få ännu bättre bilder än innan! :)



Jag är superkär i min Nikon d3100, den är underbar. Min filmar också i full HD kvalité. :D

2011-09-24 @ 11:15:31
URL: http://vivalapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0