Hate it's a strong word

Hemma från skolan nu då, vår första lektion va psykologi A och det verkade jättetråkigt eftersom vi nästan precis har läst en liknande kurs. Menmen det är bara ett halvår och nu kan jag kanske höja mitt betyg från VG till MVG? ;)
Sen hade vi omvårdnad och vi ska skriva om cancer, om det är någon som vill dela med sig av några egna berättelser till mig får ni gärna skicka en kommentar så ger jag er min mejl så kan ni skicka in lite ni få självklart va anonyma. Tror det skulle kunna underlätta mitt arbete.
Har lyckats se båda personerna som jag minst ville träffa. Som jag kommer få göra i två år nu. Great...
Nu ska jag kolla några avsnitt av Greys Anatomy och sen få vi väll se om jag ska övningsköra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0