Sprängämnen kan ligga bakom explosionen.

Idag vaknade man av solen i ögonen och ser att världens bästa ligger jämte, bara det gjorde dagen bra. sen frukost fixa sig lite och sen satte vi oss och pluggade matte, haha men han går nv och jag fattade inte riktigt min matte och så har vi prov på fredag, vilken tur att jag har honom? :D
Sen gick vi ut på stan kollade runt lite, köpte födelsedags present till mig, fast få inte öppna den förens torsdag när jag fyller år :( blä.. Sen kollade vi på bio med, den nya filmen HOPP! superbra. också delade vi på en pizza efter filmen. HAHA det absolut roligaste på hela dagen måste vara när vi skulle pumpa mina däck med luft på prem och råkade tömma ut all luft istället, fail. så fick ringa pappa så fick vi köra till brandstationen och pumpa däcken men då hade typ kulan i fastnat så efter att hela brandtemet kollat på det fick vi det att funka. Vi va nog på brandstationen en timme för det? HAHA
sen drog vi hem och lagade mat sen blev det att kolla film men jag somnade som vanligt hehe.
Förövrigt har jag verkligen världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0